بدون دسته بندی

معرفی کوچکترین پرینتر چند کاره جهان توسط کمپانی اچ پی

معرفی کوچکترین پرینتر چند کاره جهان توسط کمپانی اچ پی

آشنایی با کوچکترین پرینتر چند کاره جهان توسط کمپانی اچ پی

 کوچکترین پرینتر چند کاره جهان

کوچکترین پرینتر چند کاره جهان یک دستگاه خروجی سخت افزاری است که  یک سند دیجیتالی را تبدیل به یک سند فیزیکی  میکند. این سند می تواند متن یا تصویر باشد و برای پرینت گرفتن از یک سند کافی است  که در ابتدا سند را از روی منوی فایل  و سپس گزینه پرینت را انتخاب کرد. چاپگر ها به دو دسته دو بعدی و سه بعدی تقسیم بندی خواهند شد که چاپگرهای سه بعدی برای اشیای فیزیکی بوده و چاپگرهای دو بعدی برای چاپ عکس و متن هستند.پرینترها در مدل و برندهای مختلفی تولید و روانه بازار خواهند شد. یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده پرینتر برند اچ پی است که یکی  از پرفروش ترین پرینترها به حساب می آید، این شرکت انواع پرینتر ها را به صورت تک کاره و چند کاره تولید کرده که هر کدام از آنها دارای قابلیت های متنوع و دارای قیمت مناسبی هستند.

جهت اطلاع از قیمت پرینتر hp می توانید به سایت مهام پرینت مراجعه کنید.

کوچکترین پرینتر چند کاره جهان دارای ویژگی هایی است که عبارت است از:

  •   بدنه محکم و مقاوم
  •  بهترین کیفیت چاپ
  •  سرعت چاپ بالا

انواع پرینترhp:

 باید گفت این پرینتر در انواع  لیزری سوزنی و جوهر افشان وجود دارد. پرینترهای اچ پی جوهر افشان از ارزانترین نوع پرینتر ها هستند که بیشتر برای مصارف گرافیکی استفاده می شود و عیبی که‌ این پرینتر دارد این است که اگر به مدت یک ماه از آن استفاده نشود جوهر کارتریج خشک شده و باید کارتریج را مجدداً عوض کرد.

کوچکترین پرینتر چند کاره جهان دارای ویژگی های متعددی است .

خرید پرینتر لیزری hp یکی از بهترین پرینتر های لیزری بوده  که دارای قیمت بالایی می باشند که کیفیت چاپ آنها بالا بوده و برای شرکت ها و ادارات بسیار مناسب هستند و علت گران بودن آن هم قیمت بالای مواد مصرفی خواهد بود. پرینتر سوزنی ریبون اچ پی  بسیار تخصصی است که  بانک ها و دفتر های خدماتی جهت چاپ فیش از آنها استفاده میکنند و به هیچ عنوان برای مصارف خانگی کاربرد ندارد.

چاپ رنگی  سیاه و سفید  از  پرینتر رنگی ارزان تر  بوده و این نوع دستگاه دارای دو رنگ سیاه و سفید است که برای چاپ نمودار و متن ها از آن استفاده می شود ولی برای تصاویر رنگی و جلوه های گرافیکی مناسب نخواهد بود و  هر چقدر سرعت چاپ آنها بالاتر باشد بر روی قیمت آن هم اثرگذار است.

اما با توجه به مطالب فوق باید گفت که شرکت اچ پی در حال حاضر توانسته است کوچکترین پرینتر اچ پی را تولید و روانه بازار کند. که این پرینتر با توجه به ابعادی که دارد برای انواع مصارف خانگی و ادارات بسیار پرکاربرد است.

 آشنایی با کوچکترین پرینتر جهان

خرید پرینتر اچ پی با توجه به ساختار قدیمی که دارد، بسیاری از مردم هم برای خانه هایشان از این دستگاه تهیه میکنند. شرکت اچ پی  امروزه محصول جدیدی را به بازار عرضه کرده است که کوچکترین پرینتر چند کاره جهان است. معنی آن این است که این دستگاه هم پرینتر و هم اسکنر خواهد بود. و عمل پرینت و اسکن را انجام میدهد. ظاهر این دستگاه بسیار جالب بوده و در برابر پرینترهای چند کاره دیگر شرکت ها بسیار کوچک است. این چاپگر در ابعاد ۱۵.۸۰ اینچ  عرض و ۱۷.۷۵ اینچ طول دارد.

ارتفاع آن هم ۱۰.۳۹ می باشد که دارای سایز بسیار کوچکی است. شرکت  اچ پی با کمک برخی از قابلیت ها توانسته است که سایز پرینتر جدید خود را کاهش دهد. یکی از این قابلیت های این پرینتر امکان چرخاندن کاغذ برای انجام عمل کپی و اسکن است. دیگر نیاز نخواهد بود که کاغذ به شکل صاف قرار بگیرد و همچنین این پرینتر از نوع بی سیم خواهد بود.

 یکی دیگر از موضوعات مهم اینجاست که شرکت اچ پی در حال حاضر چند دستگاه دیگر را نیز کوچکترین چاپگر چندکاره معرفی کرده است که دارای ابعاد کوچکی هستند. کوچک تر از این  پرینترhp خواهند بود. این پرینتر کوچک جدید اچ پی که نام deskjet 3755  است. در  قیمت مشخصی به فروش می رسد که این قیمت برای این چاپگر مناسب بوده و می‌تواند بسیار برای افرادی که نیاز به یک پرینتر چند کاره کوچک  پر کاربرد باشد.  باید گفت این محصول کوچکترین پرینتر جهان نخواهد بود. چرا که شرکت اچ پی توانسته است باز هم کوچکتر از این نوع پرینتر را تولید نماید و به بازار عرضه کند.

 تنظیم پرینتر deskjet 3755

 این چاپگر به کاربران کمک می کند که عمل چاپ و اسکن را انجام دهند تنظیم این چاپگر کار سختی نخواهد بود و با انجام مراحل ساده‌ای میتوان عمل چاپ و اسکن را تنظیم کرد‌.

 تنظیمات بی سیم پرینتر hp deskjet ۳۷۵۵

این تنظیمات که شامل بسته بندی و قرار گیری دستگاه اتصال چاپگر  و انتخاب تنظیمات بارگیری، سینی کاغذ، نصب کارتریج های جوهر خواهد بود. و بعد از اینکه کاربر برای استفاده بهینه از خدمات چاپ نیاز به بارگیری و نصب نرم افزار چاپگر و درایور ها را خواهد داشت. باید در ابتدا پرینتر را بیرون آورده و تمام بسته بندی و مواد موجود را از جعبه برداشته و باید مطمئن شد که همه لوازم جانبی چاپگر در جعبه وجود دارد. سپس باید دستگاه را بازرسی کرد و مطمئن شد که به دستگاه آسیب نرسیده باشد.

 چاپگر را باید به رایانه نزدیک کرده و منتظر راه اندازی آن شد.

انواع مختلف پرینترهای HP

تنظیمات چاپ و اتصال چاپگر

 چاپگر را باید در ابتدا به پریز برق متصل کرد. و بعد از اتصال دستگاه آن را می توان روشن کرد تا منبع تغذیه مناسب دریافت کند. دستگاه بعد از وصل شدن به پریز برق نباید روشن شود. باید صبر کرد و سپس چاپگر را روشن نمود. بعد از انجام این کارها می توان تنظیمات چاپگر را انجام داد.

تراز شدن کارتریج جوهری اچ پی و سینی بارگذاری کاغذ کارتریج های جوهر به همراه دستگاه چاپ ارائه داده خواهند شدو باید کارتریج های جوهر باز شوند و سپس برای اطمینان از ثابت بودن آن باید کارتریج های جوهر را فشار داد. و کاغذ را در سینه بارگذاری کرده و باید آنها را بیرون آورد و سپس سینی را بست.

 بارگیری و نصب درایور و نرم افزار چاپگر برای عملکرد بهتر و بدون دردسر چاپگر باید  درایور های چاپگر را بر روی دستگاه نصب نمود. و برای بارگیری کردن درایور و نرم افزار چاپگر  را از سایت رسمی چاپگر دریافت کرد. و حتما در هنگام دریافت باید مدل دستگاه در سایت قید شود.