بدون دسته بندی

واگذاری بخش ساخت پرینتر سامسونگ به اچ پی

واگذاری بخش ساخت پرینتر سامسونگ به اچ پی

انتقال بخش ساخت پرینتر سامسونگ به اچ پی

 واگذاری بخش ساخت پرینتر سامسونگ به اچ پی

شرکت سامسونگ یکی از برندهای معروف در زمینه تولید تکنولوژی های به روزدنیا است که بیشتر افراد در زمان خرید یک دستگاه دیجیتال ابتدا به دنبال این هستندکه آیا این برند، دستگاه مورد نظر را دارد یا خیر. شرکت سامسونگ دستگاه های دیجیتال مانند گوشی های هوشمند تا تلویزیون های خانگی را در مدل های متفاوتی به بازار عرضه نموده است. ولی این شرکت تصمیم گرفته که دیگر در زمینه تولید پرینتر فعالیتی نداشته باشد و این امتیاز خود را واگذار کند. واگذاری تولید پرینتر سامسونگ به شرکت اچ پی در واقعیت این است که امتیاز پرینتر سامسونگ و واگذاری بخش ساخت پرینتر سامسونگ به اچ پی را خریداری کرده است در حال حاضر این برند آمریکایی توانسته که تولید پرینتر را از شرکت کره ای را تحت کنترل خود درآورد. واگذاری تولید پرینتر سامسونگ به hp ارزشی برابر ۱.۰۵ میلیارد دلار را داشته است.

برای اطلاع از قیمت چاپگر hp به سایت مهام پرینت مراجعه کنید

در اینجا باید گفت شرکت سامسونگ متعهد شده است که در بازار  سهمی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار این شرکت آمریکایی را سرمایه گذاری کند. مدیریت کمپانی اچ پی در زمینه موفقیت این برند اعلام نموده است که نیروهای انسانی و تجهیزات پتانسیل‌های بخش تولیدی سامسونگ را به افق‌های روشنی در برابر اچ پی قرار داده و می تواند رهبری بازار را در زمینه تولید پرینتر در طول ۳۰ سال آینده به دست خود بگیرد همچنین باید به این نکته اشاره نمود که شرکت آمریکایی اچ پی در حال بررسی صنعت تولید پرینترهای سه بعدی است تا در این زمینه بتواند به عملکردهای شگرفی دست پیدا کند.

واگذاری بخش تولید پرینتر سامسونگ به اچ پی نحوه استفاده از آن

 

واگذاری بخش ساخت پرینتر سامسونگ به اچ پی و کاربرد پرینتر

البته باید گفت کاربران دیگر خیلی کم نیاز به خرید پرینتر پیدا می‌کنند به همین خاطر دیگر کسی فقط برای خودش پرینتر را خریداری نمی‌کند این دستگاه بیشتر در محیط های اداری استفاده می شود و بیشتر جنبه تجاری دارد. و همین موضوع سبب شده است که سامسونگ بخش تولید پرینتر های خودش را به اچ پی واگذار کند و شرکت اچ پی هم در حال حاضر در این تفکر است که می‌تواند تحول بزرگی را در دنیای پرینترها فراهم کند.

بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده است شرکت اچ پی بخش تولید پرینتر های سامسونگ را با قیمت مشخص خریداری کرده است شرکت اچ پی با انجام دادن این کار قصد دارد که دستگاه های کپی و پرینتر را با دستگاه های جدید تری که از پرینترهای چند منظوره هستند جایگزین کند شرکت اچ پی با خرید بخش پرینتر سامسونگ قادر است قسمت های دیگر سامسونگ را هم خریداری کند. به همین دلیل این موضوع سبب می شود که برند اچ پی در سال‌های آینده  نام اول پرینتر ها را از آن خود کند.

خرید پرینتر اچ پی

پرینتر اچ پی یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در هر سازمان و اداره هستند و افزایش تنوع چاپگرها باعث شده است که بسیاری از افراد حتی عکاسان برای چاپ و تکثیر تصاویری از این وسیله کمک بگیرند. این تنوع وسیع و واگذاری بخش ساخت پرینتر سامسونگ به اچ پی باعث شده است که خرید پرینتر نیاز به تحقیق و بررسی داشته باشند و در نهایت بهترین مدل با توجه به کارایی انتخاب گردد.  باید دانست که امروزه تکنولوژی های متفاوتی برای چاپ تصاویر بر روی کاغذ استفاده می شود در واقع این تکنولوژی تعیین کننده کیفیت چاپ دستگاه پرینتر است. پرینترهای اچ پی و دسته بندی آنها به فرایند تکنولوژی چاپ آن بستگی خواهد داشت به همین خاطر پرینترهای اچ پی به پنج دسته جوهر افشان، لیزری سوزنی، حرارتی و سه بعدی تقسیم بندی خواهند شد.

پرینتر های لیزری اچ پی:

این پرینتر ها به نوبه خود به دو نوع رنگی و سیاه و سفید وجود دارند و زمانی که از پرینتر های لیزری برای چاپ تصاویر استفاده می شود، اگر تونر دستگاه تمام شود باید کارتریج تونر یا همان کارتریج های مخصوص پرینتر های لیزری خریداری گردد. پرینترهای لیزری با کمک توان الکتریسیته کار خود را انجام می دهند که همان الکتریسیته ساکن می تواند جرقه ایجاد کند.

پرینترهای جوهر افشان اچ پی:

یکی از مهمترین تفاوت پرینترهای جوهرافشان و لیزری اچ پی در کارتریج آنهاست در این پرینترها به جای کارتریج های تونری از کارتریج های جوهری به کار برده می‌شود که معمولاً افراد در منزل، عکاسان دیجیتال و افرادی که در دفاتر طراحی و گرافیکی کار می‌کنندمی‌توانند از این نوع پرینتر کمک بگیرند، هنگامی که سیگنال های مربوط به دستگاه پرینتر ارسال میشود جوهر از کارتریج خارج شده و از طریق دستگاه تکثیر به صورت خط خط  چاپ می شود.

پرینتر سوزنی اچ پی:

یکی از اصلی‌ترین معایب این پرینتر این است که طرح ها با سرعت پایین، و  در زمان مراحل چاپ صدای زیاد آن است. پرینتر در این دستگاه دارای سوزن هایی که با پرتاب آن به سمت کاغذ مراحل چاپ انجام خواهد شد. چاپ کاغذ در این پرینترها همانند مدل های قدیمی پرینتر جوهر افشان به صورت خط خط است. پرینترهای حرارتی:

یکی از  کوچکترین و پرکاربردترین پرینترها، پرینترهای حرارتی بوده که این پرینترها در فروشگاهها، عابر بانک ها برای چاپ رسید به کار برده میشود. کاغذ های حساس حرارتی بعد از اینکه از هد پرینتر تحت حرارت قرار گرفتند تصویر مربوطه را به چاپ می رسانند. این پرینترها فقط نیاز به کاغذ داشته و جوهر در آنها هیچ کاربردی ندارند.

خریدن پرینتر اچ پی

پرینترهای سه بعدی :

یکی از پیچیده ترین و جدیدترین نسل پرینترها، پرینترهای سه بعدی هستند که با کمک آن می‌توان اشیا را با حداکثر دقت به چاپ رساند. یکی از پلیمرهای رایج که در این پرینترها به کار برده شده  اکریلونیتریل بوتادین آن استار این است، که بعد از ارسال سیگنال از دستگاه این پلیمر پس از حرارت دیدن ذوب شده و پس از خروج از  نازل با حرکت در جهت های مختلف الگوی مورد نظر را به شکل سه بعدی به وجود می آورد.

 نمایندگی اچ پی

همانطور که می‌دانیم برند اچ پی یکی از برندهای مطرح در دنیا دیجیتال است که بیشتر افراد با انواع کامپیوتر و لپ تاپ و  لوازم اداری مثل پرینتر این برند آشنایی کامل را دارند. یکی از برندهای مشهور و معتبر  که انواع پرینتر ها و چاپگر های رنگی لیزری و سیاه و سفید را در بازار عرضه می کند برند اچ پی است. این برند در سراسر دنیا دارای کاربران زیادی است و همانطور که میدانیم نمایندگی اچ پی در ایران نیاز های کاربران و مشتریان را تامین می کند و این برند در سراسر ایران دارای شعبه های مختلفی خواهد بود.