بدون دسته بندی

معرفی بهترین پرینترهای موبایل

معرفی بهترین پرینترهای موبایل

بهترین پرینترهای موبایل

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید با پرینتر چاپ عکس ،عکس های که با گوشی خود از مناظر و خاطرات لذت بخش خود ثبت کرده اید را چاپ نمایید ولی خرید پرینتر های که مخصوص چاپ تصاویر می باشند بسیار گران قیمت و جا گیر می باشند .

ما به شما عزیزان می خواهیم در این مبحث پرینترهای مخصوص چاپ عکس تلفن همراه را معرفی نماییم که علاوه بر کوچک بودن دارای کیفیت های بالای می باشند .

دوربین عکاسی پولاروید را در خاطر بیاورید که به محض ثبت تصویر عکس را چاپ می نمود. 

این پرینتر ها مانند این دستگاه عمل می کند که می توانید به راحتی تصاویر خود را با کیفیت بالا در لحظه چاپ نماید .

برای آن که بخواهید دستگاه را به تلفن همراه خود نصب کنید می توانید از BLUETOOTH ، NFC ، WIFI و برنامه های خاص جهت اتصال تلفن همراه به پرینتر چاپ عکس استفاده نمایید .

در مرحله اول قبل از خرید این دستگاه باید در نظر داشته باشید که آیا می توان آن را تعمیر نمود و دارای خدمات جانبی هست ؟

ما به شما در این مقاله جواب تمام سوالات شما را می دهیم .

این پرینتر به به دلیل ابعاد کوچکی که دارد کیفیت تصاویری که چاپ می نماید پایین است .

یکی از مشهور ترین این پرینتر های جیبی از برند HP به نام Sprocket Portable است که می توانید به راحتی آن را داخل کیف خود قرار دهید و به کمک اتصال BLUETOOTH آن را به گوشی خود متصل کنید و تصاویر خود را با رزولوشن نسبتا بالاتری نصب به دیگر دستگاه ها چاپ کنید .

شاید برای شما سوال پیش بیاید که روش چاپی این پرینتر های چاپ عکس به چه صورت است این پرینتر ها با انتقال گرما بر روی کاغذ های مخصوص تصویر شما را ثبت می نماید .

کاغذ های این دوربین آن ها از قبل رنگی شده اند و فقط کافی است دستگاه به آن حرارت بدهد تا تصاویر چاپ شود .

در نتیجه این دستگاه های جیبی فاقد جوهر هستند و تنها هزینه ی که نیاز است برای آن متحمل شوید خرید کاغذ چاپ عکس است .

مدل دیگری که می خواهیم برای ما شرح دهیم پرینتر موبایل برند پولاروید مدل Zip Instant است که می توانید علاوه بر اتصال بلوتوثی آن را با اتصال NFC به تلفن هوشمند خود متصل نمایید .

این پرینتر با تکنولوژی Zink Zero تصاویر سیاه و سفید ، رنگی را با چاپ می نماید .

این پرینتر هم مانند دیگر پرینتر ها با استفاده از حرارت تصاویر را بر روی کاغذ مخصوص چاپ می نماید .

از مهم ترین مزیت های آن می توان به پشتیبانی از IOS و  اندروید اشاره نمود که باعث می شود تا کاربران بتوانند به راحتی با گوشی های متفاوت به آن متصل شوند و تصاویر خود را چاپ نمایند .

تصاویر چاپی این پرینتر دارای دوام بیشتری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد .

پرینتر دیگری که می خواهیم معرفی کنم پرینتر موبایل پولاروید مدل Mint است که مانند پرینتر Zink دارای تکنولوژی ZINK ZERO است که با آن تصاویر را چاپ می کند .

برای آن که بخواهید آن را به تلفن همراه خود نصب نمایید باید از اپلیکیشن Polaroid استفاده نمایید از مهم ترین ویژگی آن می توان به قدرت ویرایش تصاویر اشاره نمود .

همچنین بخوانید از انواع دوربین عکاسی

پرینتر چاپ تصاویر CANON

کمپانی CANON همانند دیگر کمپانی ها دست به تولید پرینتر چاپ عکس زده است که نام آن Canon IVY است که این پرینتر در دسته بهترین پرینتر های مخصوص چاپ عکس دسته بندی می شود.

این چاپگر نیز همانند پرینتر برند پولاروید از تکنولوژی Zink Zero برای چاپ تصاویر استفاده می نماید .

این پرینتر را می توانید به گوشی های IOS و  اندروید به راحتی متصل کنید و تصاویر خود را در ابعاد 2*3 اینچی چاپ نمایید.

کمپانی CANON یک پرینتر دیگر را نیز طراحی نموده است که اصلا قابل مقایسه با مدل قبل نیست زیرا از نظر ابعاد بزرگتر است زیرا در طراحی آن کمپانی سازنده از باتری استفاده نموده است تا کاربر بتواند از آن در هر محیطی به راحتی برای چاپ تصاویر خود استفاده نماید .

اسم این پرینتر Selphy CP1200 است که می تواند به راحتی 36 عکس را چاپ نمایید .

از دیگر ویژگی های آن می توان به اتصال فلش مموری و کارت حافظه اشاره نمود که باعث می شود کاربر بتواند به راحتی تصاویر قدیمی خود را که دیگر در تلفن خود موجود ندارد را از فلش خود به چاپگر منتقل کند و آن را چاپ کند .

کمپانی CANON برای آن از یک صفحه نمایشگر استفاده نموده است تا کاربر بتواند تصویر مورد نظر خود را از فلش انتخاب کند و آن را با کیفیت بالا چاپ کند.

سایز کاغذی که این دستگاه پشتیبانی می نماید برابر با 6*4 اینچ است .

پرینتر چاپ عکس CANON

پرینتر چاپ عکسی که برند کداک طراحی نموده است به نام MINI2HD می باشد این پرینتر هم مانند پرینتر های قبلی به به سیستم عامل اندروید و IOS متصل می شود تصاویری که با آن چاپ می نماید دارای ماندگاری 10 سال است .

این پرینتر چاپ عکس دارای کارتریج است تا بتواند تصاویر را با کیفیت بالا چاپ کند که همین موضوع باعث میشود هزینه چاپ این دستگاه افزایش پیدا کند.

کمپانی کداک یک پرینتر چاپ عکس دیگر به نام DOCK را طراحی نموده است که می تواند با استفاده از اتصال WIFI به تلفن های IOS و  اندروید متصل شود .

برای کار با آن باید در مرحله اول عکس را از گوشی همراه خود انتخاب کنید و سپس گوشی را در محفظه داک پرینتر قرار میدهید و با لمس دکمه پرینت عکس به سرعت چاپ می شود.

چاپ تصاویر با این دستگاه به دلیل دارا بودن کارتریج با سرعت بالا چاپ می شود.

سایز چاپی تصاویر با این پرینتر نسبت به دیگر پرینتر های این کمپانی بزرگتر است .

پرینتر Fuji مدل Instax Share Sp-2 با استفاده از پورت بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می شود و داده ها را ظرف مدت 10 ثانیه با رزولوشن 600*800 DPI چاپ می نمایند.

این پرینتر در قابل پرینتر های قابل حمل دسته بندی نمی شود ولی به دلیل باتری که دارد می توانید آن را به راحتی با کابل USB به برق شهری متصل نمایید و آن را شارژ نمایید .

 پرینتر موبایل Serene Life PICKIT 20 به صورت شارژی است که می تواند بعد از هر بار شارژ شدن 25 تصویر را با کیفیت بالا چاپ نماید .

به راحتی به گوشی های که دارای سیستم عامل اندروید و IOS می باشند متصل می شود و باید برای چاپ تصاویر با کیفیت اپلیکیشن PICKIT را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید .

نوع چاپی آن به صورت حرارتی است زیرا نیازی به کارتریج ندارد و تنها هزینه این دستگاه خرید کاغذ است .

چاپگر موبایل سونی مدل DPP-FP75 

این پرینتر چاپ عکس دارای یک مانیتور 3.5 اینچی است که می توانید تصاویر خود را قبل از چاپ مشاهده نمایید و مطمئن شوید تصویر درستی را چاپ می نمایید رزولوشنی که با آن تصاویر را چاپ میکند برابر با 300 DPI است و دیگر ویژگی آن این است که می توانید عکس های که دارای قرمزی چشم هستند را به راحتی اصلاح نمایید و تصاویر خود را ظرف مدت 63 ثانیه در ابعاد 6*4 سانتی متری چاپ نمایید.

شما می توانید با تهیه هر کدام از دستگاه های که نام برده شد تصاویر خود را با کیفیت چاپ کنید هدف ما معرفی نقص ها و مزایای دستگاه های چاپ عکس میباشد تا بتوانید شما عزیزان تصویر خوبی را دریافت نمایید.

اگر قصد خرید ماشین های اداری را دارید می توانید به سایت مهام پرینت مراجعه نمایید.