بدون دسته بندی

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی

 

پرینتر سه بعدی

گفتنیست بدانید که پرینتر جدیدی روانه بازار شده است این پرینتر سه بعدی جهت ساختمان سازی استفاده می شود که قادر است با مصالح موجود در محیط ، سازه ها را به طور سه بعدی چاپ نماید .در واقع در همین راستا یک ربات پرینتر سه بعدی توسعه داده شده است که به وسیله ی آن می توان در  آینده خانه ها و سازه های مشابه در زمین و MIT تیمی از مهندسان دانشگاه های دیگر سیارت باشد . به طور کلی پلت فرم ساخت و ساز دیجیتال قادر است تا هرچیزی را در هر محیطی بسازد .

جهت خرید پلاتر می توانید به سایت مهام پرینت مراجعه کنید.

پرینتر سه بعدی جهت ساختمان سازی

لازم  بدانید که یک پرینتر سه بعدی معمولی نمی باشد و کاملا قابل سفارشی سازی است و سیستم DCP  پلتفرم ساخت و ساز دیجیتال حرکت آزاد دارد که دستگاه می تواند هر شیء را با هر اندازه ای تولید نماید به طور کلی مهندسان می خواهند که این پرینتر سه بعدی جهت ساختمان سازی و یک ابزار ساخت و ساز مستقل و همچنین متکی به خود باشد و بتواند ساختمان ها را با استفاده از مصالح موجود در محیط بسازد همچنین این دستگاه سیستم رباتیک خودکاری است که می تواند در هر محیطی و با مصالح موجود در آن محیط کار کند اسیتون DCP در مورد هدف و کاربرد این سیستم می گوید MIT کیتینگ ، عضو تیم و دارنده مدرک دکترای مهندسی مکانیک می باشد . طبق گفته ها هدف این سیستم خودکار در آینده این است که آن را به ماه ، مریخ یا قطب جنوب بفرستیم تا در آنجا برای ما ساختمان بسازد.

در آخر باید بگوییم راهی کاملا جدید برای فکر کردن در مورد ساختن است که تغییر نگاه در تولید دیجیتال و  DCP صرفا یکپرینتر نیست ، همچنین DCP  طراحی معماری را تسهیل می کند .

این سیستم آینده ساخت و ساز دیجیتال را نشان میدهد ، که احتمالات جدید را در سطح سیارمان و فراتر از آن برایمان ممکن می سازد .