بدون دسته بندی

معرفی گوشی سامسونگ S23

معرفی گوشی سامسونگ S23

 

محبوب ترین سری گوشی های سامسونگ S می باشد به عبارتی می توان گفت سری گلکسی سامسونگ S23 پرچمدار گوشی های سامسونگ می باشد که نسل اول آن ها در سال 2010 وارد بازار گوشی های موبایل شد.

در این مقاله ما قصد داریم شما را با ویژگی ها پرچمدار جدید سامسونگ به نام S23 معرفی نماییم .

کمپانی SAMSUNG برای نام گذاری گوشی های خود کاربران را غافلگیر می نماید به طور مثال بعد از سری گلکسی S10 ، سامسونگ گلکسی S20 را معرفی نمود و هدف آن از این نام گذاری سال عرضه آن بود به همین دلیل پیش بینی شده است که نام سری جدید گلکسی S ، S23  گذاشته شود.

بیشتر پرچمداران سری S سامسونگ در فوریه معرفی شده اند به طور مثال:( سری گلکسی S10 در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۹، سری گلکسی S20 در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۰ ، سری گلکسی S22 در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۲) معرفی شده اند اما سری S21  در تاریخ 14 ژانویه 2021 به دلیل کرونا در این تاریخ معرفی شده است .

پس منطقه است که سری S23 نیز همانند نسل های قبلی خود در فوریه 2023 معرفی شود البته امکان دارد که این سری در ژانویه و حتی مارس نیز معرفی شود .

البته یک رسانه کره ای به نام ETNews اعلام نمود که کمپانی سامسونگ اعلام کرده است امکان دارد سری S23 خود را زودتر از GALAXY S22 معرفی نماید و به عبارت احتمال معرفی S23 در ژانویه زیاد می باشد .

همچنین بخوانید از لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های 5G

ویژگی های سامسونگ Galaxy s23

طراحی

با وجود آن که در طراحی Galaxy S22 و Galaxy S 22 Plus در مقایسه با مدل‌های نسل قبل تغییر چندانی نکردند.

گفتنی است که سامسونگ همین استراتژی را در سال 2022 تکرار کند در صورتی که این اتفاق مجددا تکرار شود Galaxy s23 نیز همانند Galaxy s22 خواهد بود .

این استراتژیک را کمپانی apple نیز برای گوشی های iphone خود نیز در نظر گرفته است که در ظاهر گوشی های خود مقدار جزیی تغییری ایجاد کند.

مشخصات و ویژگی‌ها

کمپانی سامسونگ و کوالکام با یک دیگر قراردادی را تنظیم نموده اند که در Galaxy s23 از تراشه اسنپدراگون استفاده شود ، البته در باره این اطلاعیه که قرار است در تمام سری s23 استفاده شد گفته نشده است .

پس اگر در گوشی های سری s23 تراشه اسنپدراگون قرار داده شده باشد منطقی می باشد.

بسیاری از کاربران انتظار دارند که این پرچمدار حداقل 8 گیگابایت رم و 128 مگابایت حافظه جهت ذخیره سازی داشته باشد .

رزولوشن صفحه نمایشگر آن برابر با p1440 به هماره 120 هرتز رفرش ریت داشته باشد .

البته به دلیل معرفی معرفی چندین رندر متفاوت نمی توان شکل اصلی s23 ultra را تشخیص داد و تنها می توان در باره متریال به کار رفته در آن اظهار نظر نمود .

در طراحی آن از دو پنل شیشه استفاده شده است که از گوریلا گلس ویکتس پلاس محافظت می شود و فریم آن آلومینیومی است تا هنگام کار با آن کیفیت پرمیوم را به خوبی احساس کنید .

این سری گوشی های Galaxy همانند سری های s21.s22 دارای قلم s-pen و استریو AKG می باشد .

یکی از ویژگی های مهم S23 ضد آب بودن آن است که دارای گواهی IP68 می باشد که در برابر آب و گردوغبار مقاوم می باشد.

طبق شایعاتی گفته شده صفحه نمایشگر آن روشن تر و پویاترین صفحه نمایشگری است که تا به رونمایی خواهد شد ، S23 Ultra دارای یک صفحه نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X خواهد بود .

برای آن نیز همانند سری های قبل از باتری 5000 میلی آمپر استفاده می شود ولی با بهبود فست شارژ بودن که بتواند سریع 67 واتی را عرضه کند ، این دستگاه از شارژ بی سیم و کابلی نیز پشتیبانی می کند.

طبق پیشبینی های که شده است این گوشی نیز برای اولین بار دارای سنسور ISOCELL HP1 است که کیفیت آن بهتر از سری های قبلی است.

مشخصات گوشی سامسونگ S23

دوربین سامسونگ S23

در طراحی دوربین های چهارگانه از دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که یک قدم رو به جلو در صنعت دوربین گوشی های همراه خواهد بود.

 در تبلیغات دوربین این تلفن همراه این طور آمده شخصی در حال فیلم گرفتن از عکس یک گربه بر روی دیوار است کیفیت آن به گونه ای است که موهای گربه به وضوح و به صورت مجزا قابل رویت است .

برای دوربین سلفی آن از یک سنسور 40 مگاپیکسلی استفاده شده است تا بتواند 3 مدل برتر در بازار برای خود دست و پا کند.

برای خرید ماشین های اداری می توانید به سایت مهام پرینت مراجعه نمایید.